måndag 13 januari 2014

Trappan

 Idag längtar jag efter att sitta på trappen och kolla på folk som passerar på gatan. Här är ett par sommarbilder på mig.
På den första är det när jag hjälpte Malin att virka kanterna på hennes kimonokofta och på den andra så får jag lite äppelpaj. Äppelpaj ska helst ätas på trappen! Tittar ni noga i bakgrunde på den första bilden så ser ni Elvira-Olga som kollar om grannens katter försöker smita in på våran tomt. Hon är inte så förtjust i dem, hon tycker att dom är lite lömska som bajsar mitt på gräsmattan. Sedan kommer Elvira-Olga intet ont anande, strosande över gräset, och trampar rakt i skiten! Jag förstår om hon inte blir så glad då faktiskt, men hon kunde ju göra som jag och använda vingarna istället, så skulle hon slippa bli kladdig om klorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar